X-mas

Jag tappade sugen att blogga, det är inte säkert jag fortsätter nu heller men jag babblar ihjäl mina kollegor så jag måste ventilera någonstans.

Detta året har varit lite ruggigt, lite hårt och kantigt. Oftast är det vad man gör det till så nästa år blir då kanon?!

Hannes har precis opererat sig och allt gick bra med den biten (andra gången). Första försöket sövde dom honom och då slutade hand andas ordentligt så då var det bara att väcka.. Nåväl han mår som sagt bra men hans blodvärde gör det tydligen inte. Jag jobbar på helt fel ställe för att få sådana besked. Har fått tid på barn på måndag så yey?

Julen är en vecka bort och klapparna är klara men godiset ligger jag efter med. Inhandling av ingredienser idag så ska det nog lösa sig. Saknar snön lite.. Eller nja.. äsch jag är inte känslig så, kan vara utan bara jag får vara ledig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0