Lång dag i värmen

Det var hett på jobbet idag, skulle äta lunch utomhus tänkte jag.. Så bestämmer sig den grabben/mannen/gubben (tittade inte efter ålder) som klipper gräs att han skulle banne mig göra detta på vår uteplats. Så in igen i klibbet med långbyxor och dessa tjocka kläder urk. Fick inte komma ut förens 15:30. I morgon är jag ute 12:30 sen blir det röntgen. Jag blev inte bättre med kortison så vi tar strålning istället ;) Mötte hela sjukgymnastikklanen i korridoren och kände nästan att det var dags att gå dit men jag hoppas jag slipper ;)

Har på allvar börjat cykla. Har en fin skogsväg som är lite av en utmaning, dels p g a av alla djur ormar till mestadels men även harar, rådjur och liknande. Men det är lite backigt och tyngre än asfalt. Den rundan är 1,1 mil och jag tar den på 32 min i motvind ;) Ska slå det men två sådana rundor per dag är lite mycket, fick ont i partiet närmast sadeln ;)

Lyssnar på Scooters nya, jag gillar den skarpt (det var jag iofs säker på innan den släpptes) Har även hittat fler goingar på radion som är perfekta för lite mer hrm ansträngande aktiviteter....! Eller vad säger du Mia ;) Det är bra att förnya sig lite hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0