Vakennatt

Sov inte många timmar i natt. Fredde gav upp tidigt då han jobbat över hela veckan. Jag däremot som varit hemma nästan hela veckan låg och såg klart båda Revenge och sen tvingade jag mig själv att gå upp och lägga mig. Problemet blev då att stirra i taket.. Precis när jag var på väg att somna så skriker Hannes till. Går upp men hinner bara till hallen innan han somnar om. Sen är det dags att ligga och stirra igen. Plus att jag hör ljud som jag bara måste lyssna på helspänn på. Det som är så komiskt är att när klockan väl ringer då sover man som goast.. Nästa vecka ska jag på utbildning i o.hamn. Hela onsdag eftermiddag. Nåja, miljöombyte som det heter. Utbildning om vårat telefonsystem. Ännu ett system jag är administratör för. Det börjar hopa sig. Men det är gott att ha att göra. Idag kunde jag glädja några äldre herrar och damer med att dom går gratis till farbror doktorn. Det är ju så att när man nått den fina åldern på 85 år så slipper man betala. Det blir dom inte direkt ledsna för :) Antongubben har namnsdag idag och vi har haft lite glasskalas så nu är vi nöjda med kvällen och det börjar dra sig mot sängen för honom med. Den lille sover sedan länge och jag kommer säkert joina snart :) Fick en bukett med tulpaner idag, så härligt då jag tänkte igår att jag skulle köpa det till köket som blivit lite mer vårigt nu.. Han kan läsa tankar tydligen. Nehe nöjd med dagen och i morgon är jag ensam med minstingen då mannen jobbar och Anton är på vift. Får se om nån av dom kommer hem alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0