Som alltid

Ja, när jag nu kom igång med att gå till gymmet så blev jag naturligtvis sjuk. Feber och hosta. I en vecka! surt sa räven men igår blev det ett halvkasst pass då kroppen är helt slut. Lite för mycket testosteron på gymmet med ;) Tog en promenad med Mia så det var mycket bättre hehe.
På förmiddagen skulle vi ta en liten promenad hela familjen. det blev nästan en mil. Men kul att se gamla vägar osv.

2013 var ett halvtaskigt år, vi blev av med lite familjemedlemmar givetvis i cancer.. Vi har haft det tuffare i år med sjukdomar, livspussel och framtidsfunderingar. Vet inte hur 2014 ska bli men jag önskar att allt löser sig till det bästa och att alla får vara lyckliga!

Idag har dom kommit på att det ska vara studiedag, hmm efter långledigt? Nåja jag ska inte klaga, det är ju jag som är hemma! En dag till att kurera hostan och sömnlösheten. Jag har ju vant mig vid att gå upp vid 9-10 så att lägga sig tidigt är ju inte att tänka på. Men tänkte ta en promenad ikväll så kanske jag blir lite tröttare ev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0