Onsdag

Idag var det dags för utbildning, blev så att jag fick följa med dom närmst sörjade på förmiddagen med så det blev en heldag i Oskarshamn. Fick ändra lite på dieten då jag skulle äta i matsalen och det bjöds på isterband och stuvade potatis, underbart!! Träffade lite gamla arbetskamrater med, det är på utbildningar man ses liksom :) Det jag inte hade fattat var ju att jag skulle vara en att fråga då vi har jobbat med systemet ett tag. Kul att stå mitt bland alla och förklara och svara på frågor då jag egentligen hatar att vara i centrum men visst, jag har lärt mig då chefen tvingar på en sånt där skräp ;)

Vi har nytt lammkött på jobbet nu, en liten Fredrik. Jag har redan gjort bort mig för ett år framöver så det är tur han jobbar till fredag bara.. Stackars kille :)

Igår fick båda grabbarna sina sprutor. Anton jätteduktig med sprutan. Tina sa att vi har en mammapojk och en pappapojk... He he absolut! Nu ska Anton skrivas över till skolhälsovården. Jisses vart tog dom åren vägen?

På fredag är det dags för Oskarshamn igen fast då lite mer privat, åker direkt efter min låååånga arbetsdag till 12:30 ;) man blir bortskämd att jobba så lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0