Lördag!!

Idag ska jag smaska på något gott för att sedan fortsätta med min diet. Jag har tappat 5,5-6 kg och 8 cm i midjan på mindre än 2 veckor. Kan säga att jag är rätt nöjd :)

Igår var vi på isbanan och Anton är fantastiskt bra trots att det är andra gången i år han åker. Mr Ragnarsson och jag tog en paus och diskuterade livet. Han är bra trevlig! Jag ville inte åka då jag frös något så förbenat. Fredde tyckte dock att alla ska åka så han tog tag i mig och släpade mig över isen. Myyys.... eller? ;)´Hannes fick åka vagn på is och kiknade av skratt. En mysig eftermiddag men iskall.

Idag jobbar mannen och jag ska jobba hemma lite tänkte jag. Fast med två gosingar så är det svårt att inte bara mysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0