foten är fin

Fick ut något mer idag, så nu känns det fint i foten. Vet fortfarande inte vad det var för något. Håret blev fint men gick ju till gymmet nån timme efter så det var rätt ogjort att hon fick göra frisyr osv men vi snackade så mycket så vi tyckte det var ok ändå.
Mia och jag tränade, hon har koll. Det har inte jag!
Idag har jag inte tränat då jag har rethosta och hostar om jag rör mig. Bannat.. Men jag ska försöka traska iväg i morgon så jag inte blir sittande igen.
Hade fam Weidner/Jonsson här idag, mycket trevligt att sitta och snacka skit medan barnen leker.

Nyår blev lite mer hemmakväll än vi planerat. Skulle egentligen till Lägget och bada osv men någon i familjen har varit förkyld till och från sedan mitten på december och bestämde sig för att ha hög feber just den dagen. Så efter lite improvisation fick vi en bra kväll ändå. Jag somnade inte, bara en sån sak hehe.
Såg grevinnan och betjänten, det är underbart och ett måste.
Granjäveln åkte ut samma dag också, vet inte hur många kulor som strök med i år men vilden vi har i familjen slet och rev och rammade granen i full kareta så när jag var tillräckligt le av allt glitter och splitter så rev jag ner allt och skickade upp det på vinden. Livet är hårt mot dom hårda! Vill egentligen bara ta bort allt julskit nu så man kan få lite vårkänslor istället, ja menar det är ju typ vår? Men får inte för mamma ;)

Hm vi skulle tydligen se på hockey nu. Jag tog därför fram datorn men som jag ser det så är bara jag inne i huset så nåväl jag är inte svår så, jag byter kanal! Suck on it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0