träningsvärk

Mia har hittat på ett nytt sätt för avhållsamhet. Efter ett pass på gymmet med henne och up and down mot stången ;) fick jag en finfin träningsvärk. Det tog ett tag innan jag kunde få isär benen igen hahaha. Jag kunde knappt gå i korridorerna på jobbet och det är ju alltid så att jag bara MÅSTE hjälpa någon som sitter längst bort med. Smärta hehe

I fredags testade jag lite drifting. Väglaget var som gjort för denna underhållning. Hela vägen hem hehe nöje sådär innan helgen.

I lördags skulle vi bowla lite, det slutade med ett par timmar på Big Bang och sovmorgon dagen efter. Träffade Patric, Marcus, Roy och Nic som underhöll en stund och vi hann även reta några yngre förmågor som skulle visa sin styrka. Penislängd hanns med också, det är lite av en standardrubrik ;) Japp jag har lika sjuka kompisar som jag är så det är perfekt! Dagen efter tog vi sovmorgon och ett pass på gymmet, några timmar senare tog jag ju då passet med Mia som fortfarande sitter i. Love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0