Jobbelijobb

Skulle återkomma om första arbetsdagen, mjo den var fin och resten också men i morgon, i morgon kommer det bli svettigt. Jag ska lägga schema för läkarna, det är tre år sedan jag gjorde detta och hur det ska se ut beror på en mängd saker som inte är klara förens i morgon. Spännande om jag fuckar upp hela den veckan för alla inblandade.. Kanske får se mig om efter andra jobb sen ;) Skulle vilja använda enter men det går tydligen inte idag, hållbarhet noll på datorer. Varit på gymmet två gånger denna vecka (yey) första gången var jag själv, andra gången själv först men sen kom Magnus och gymmade lite, han avlöstes av en grabb som var svår att placera både i ålder och i humör ;) Tänkte att han inte gillade min trancemusik jag sprang till men när jag skulle gå och släckte ner hörde jag en hårdare trance från källaren. Man ska inte döma hunden efter håren eller vad heter det? Ska skugga honom nästa gång och se vad han lyssnar på hehe I övrigt är det kaos. Ska ha kalas för stora grabben, två kalas samma dag. Blir så många i familjen att vi får hyra en lokal, så litet hus har vi! Men å andra sidan behöver jag inte städa hemma efteråt. Barnkalaset blir inte hemma heller så allt är enligt planerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0