Älskade underbara

Min fina Anton började i förskolan idag, det var lite hårt. Han är ju min lille grabb fast han har blivit så mycket större bara över en sommar. Han var riktigt nöjd med dagen och ville gärna börja ettan direkt :) Igår var jag på Me&I party hos Linda. Då önskar man sig en bebis.. Fick förslag på att skaffa en till men då köper jag hellre kläderna och tittar på dom ändå :D Schemaläggningen på jobbet har gått åt h-vete. Det går inte att få fram ett schema. Chefen och jag fick i alla fall fram något idag men i morgon är det dags, om jag inte får besked då får jag ta saken i egna händer. Då är nog kicken nära.. Det kanske det är ändå, jag är inkallad på möte då jag har ändrat i vårt telefonsystem.. Men jag tyckte det behövdes och jag hade fått fria händer så jag tror jag gjorde rätt. Och det var inte mycket att välja på. Men det är alltid nervigt med möten man bli inkallad till. Nåja, den som lever få se. Kan säga att jag saknar Lisen, hon hade styrt upp det utan problem. I morse vaknade jag samma tid som vanligt fast skulle iväg en timme senare så jag tog en sväng till gymmet. Var rätt ensam halv 6 på morgonen. Man får inte ut så där värst mycket av att träna direkt när man vaknat men jag satt i alla fall inte i soffan och glodde. Hamnat bakom bilar som körs av rövhål, idag t ex så ska man köra en vanlig hederlig bil i 60 km/h på en 80-väg. Sen när man ska bli omkörd så kör man över på andra sidan av vägen. Grymt... Hade jag inte haft så fin lack hade du knuffats tillbaka ditt as. Fredde hävdar att jag kör för fort och inte tar hänsyn.. Jag visar visst hänsyn, om dom flyttar på sig så har vi inga problem. Och när det regnar, suck, det ÄR inte farligt med duggregn, du KAN köra fortare än 50.. Vilka rikspuckon det finns. Fick ett stenskott av en fin timmerbil, vi har precis bytt ruta.. Mitt i skitrutan satte det sig. Men lagningen gjorde det mycket bättre men ska se hur det blir i kylan. Bannat.
Dom tre musketörerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0