Blir inte sådär långt i alla fall

Jag hinner ju inte :) Är kalas på kalas på kalas på, ja ni förstår. I helgen hade vi 2 kalas och Anton var iväg på ett tredje. Gott väder och vi kunde vara utomhus och leka ;)
Gjorde spindlar till kalaset, det blev en snackis om dom var farliga, bet någon eller om man skulle äta ögonen ;) Söta femåringar som diskuterar. Härligt med fullt med barn i huset men i Familjen Annorlunda lär ni inte hitta mig. Hade aldrig orkat ha så många hela tiden hehe. Kusin fick en liten kille till, en liten goding som ser ut som brorsan :) En annan kusin fick jag ett kort av idag, han är en kopia av sin storebror! Har fått träffa lite släkt nu ett tag, dessvärre under trista omständigheter men trevligt att träffas i alla fall. Löpningen har tagit stopp. Jag ska köra sista testet nu (ger mig ju aldrig) och sen får jag väl överväga besök hos doktorn om det inte funkar suck.. Har gjort 3 tårtor den här helgen. Jag blir inte bättre på det direkt men det blir tråkigare och tråkigare. Köper nog nästa gång ;) Ska köra inskolning strax, mitt mammahjärta brister men det kommer nog aldrig kännas bra hur gammal han än blir. Men han har ju några polare som redan är där så det blir nog kul. Var på föräldramöte i veckan, man funderar ju på att fly fältet. Är det verkligen någon som tycker det är bra att 5-åringar går tillsammans med 8-åringar? Och i skolans lokaler? "Kom med förslag" Jo men visst, det går ju hem. Hon överväger ju inte ens det vi säger. Nej men nu ska det dukas fram, mannen kommer ju strax och jag siktar på att få pokal för "slave of the year" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0