Weekend

I torsdags var vi på BVC för lite gruppis, vi skrattade bort tiden och jag hade en av dom lugnaste bebisarna då Hannes bara satt lutad mot mig hela passet. Jag är bortskämd.
Fredagen spenderade vi i simhallen, var nästan bara vi o ett par till från Fliseryd men sen kom hela IKO också. Fick gnugga sig lite i ögonen när det kommer ett led med exakt lika pojkar i lika shorts. Anton trivdes, han är som en fisk nu. Bada bada bada.. Kul att man kan simma med honom med så jag fick lite värme i den bassängen me ;)
Lördagen innebär simskola och nu var det säsongsavslutning med hinderbana och godis. Fy fasen va tiden gick fort. Anton åkte kana och dök under ringar och dök efter guld. Han körde banan hela passet utan att tröttna men efteråt var vi rätt sega och det blev lite vila. På kvällen kom fam Läggeberger och vi använda melodifestivalen som anledning att träffas :) Ingen brydde sig egentligen om vem som gick vidare. Kvällen slutade med Tekkenutmaning. Faan vad vi slogs. Men Fredde som var aningen slirig blev sur då han förlorade, lille stackaren! Mina tummar är fortfarande inte sig själva.
Igår skulle vi köra lite renovering, blev ett par drag med slippapper och tog bort någon list men sen däckade vi i soffan. Man är bra gammal nu..
Jag var sugen på att åka till kalmar till mässan men dom äldsta grabbarna skulle se innebandy och jag var för trött för att försöka komma iväg :( Nästa år kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0