Update

Nåväl det är redan tisdag.
I helgen skulle jag testa att dricka lite alkohol efter en torr period.. Väljer då ett rosevin som visade sig vara det äckligaste jag druckit, vilken jäkla miss! Kanske är det så att när man varit utan något tror man att det är bättre än vad det egentligen är ;) Nästa gång tar jag något jag druckit förr :)

Anton och jag har spelat innebandy/ishockey, han irriterar mig med att heja på Färjestad.. Bannat. Jag hävdar att Brynäs är bäst så idag sa han att han spelade i Brynäs för att göra mamma glad.. Bra inställning och han skulle även platsa i deras lag just nu..

En "vän från förr" som det så fint heter är sjuk, jag far illa varje gång jag tänker på att han ska lämna sin familj och sin lilla son. Hoppas verkligen att läkarna har fel! Livet kan vända så förbaskat fort, man ska verkligen ta vara på varje dag med dom man älskar..

Min minsting har numera 5 tänder och med dom framtänderna ser han ut som Ove i Solsidan. Men helt bedårande i alla fall :) Skulle få en puss av honom häromdagen, istället högg han mig i läppen så det såg ut som jag fått stryk. Dom där bissingarna är vassa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0