Drömmarnas land

Drömde att vi handlat nytt hus, renoveringsobjekt så klart bara för att spela på mina nerver. Blev erbjuden att hyra en 3:a i andra hand då personen i fråga skulle flytta ihop med en ny. Min chef skulle bestämma färg osv i huset och jag försöket hitta rätt i huset. Var skapligt förvirrande :) Anton hade smugit upp och sov emellan oss en stund, sen tog Hannes över och drog mig i håret, näsan och dubbelhakan resten av natten. Men jag tycker han har blivit piggare och då kommer bakslaget, Fredde har en mancold.. Fast jag tvingar honom ringa idag då han har samma symtom som Hannes hade.
Ikväll ska jag klippa mig och få 1 timme själv hehe.

Sugen på en kväll ute i helgen? Jag börjar få lite feeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0