Update

Hannes har inte gått upp så mycket i vikt, men läkaren tyckte vi kunde avvakta lite. Han äter ju i alla fall.. Var jättehärligt att vara en stund på jobbet med, kul att se på när andra jobbar ju!

Fredde och jag lämnade knoddarna hos mor och far och önskade dom lycka till hehe. Vi drog sedan på bio i Kalmar och såg snabba bilar och fina grabbar. Dock har grabbarna blivit något äldre, inte för att jag klagar, det blir ju jag med. Men dom har nog blivit mer manligt snygga.

Igår var det kalas i Kalmar, vi satt i solen och myste hela dagen. Barnen skötte sig i stort sett själva och efter kalaset så tog vi en kamp i kubb. Marika och jag briljerade ;) Fick även en del sol på armarna då vi satt i solen från 13 - 17 typ :)

Idag följde jag med mina föräldrar till Växjö för shopping. Började med pappsen, det tog 20 min i en affär så var han klar för hela sommaren. Joda han är effektiv. Jag lyckades hitta shorts, bh, kofta och ett linne. Fick även en mjukisdress i chockrosa. Eller kanske grisrosa :P Vi var iväg i stort sett hela dagen och när jag kom hem var det dags för grabbarna att sova och sen drog jag ut på spåret för att bränna den jäkla chokladmuffinsen jag tryckte ner :) Till lunchen åt jag en bakad potatis med gubbröra, det var sjukt gott!! Nu ser jag på skitfotboll och hoppas fredde tröttnar så vi kan byta kanal.

I morgon är det dags för grill med FIF, så ännu en kväll md trevligt folk och förhoppningsvis fint väder.

Vi har förresten fixat en tripp till för fredde o mig. Karlstad.. Varför undrar ni kanske? Jo http://putteiparken.se/artister/scooter/ därför!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0