Summa summarum

åh jag är så klen efter helgen. För mycket mat, dricka och vakenhet.. :) Givetvis underbart roligt men man är ju inte 20 längre. Vi tog midsommarmiddag och mor och far, 2 efterrätter och en stinn buk senare gick vi hem och påbörjade kvällens bravader. Grillat med familjen Läggeberger. Marcus tyckte det var tvunget med mer snaps så det var ju bara på att igen. Kvällen gick i ett rasande tempo och vi hann inte hälften av vad vi skulle men äta och dricka är inte helt galet det heller :)

I lördags försökte jag övertala Anton att ta sin nya cykel (utan stödhjul) men han vägrade. Hård som jag är så tog jag bort stödhjulen på den lilla cykeln och grabben cyklade iväg själv. Snopet för mig som tänkte att han skulle gilla den andra bättre då. Dagen efter lärde han sig att komma igång själv, även på gräset. Men den stora cykeln vägrar han ändå ;)

Igår blev det mer jordgubbstårta och god mat. Tänkte att en liten löptur vore på plats. Efter 500 m trodde jag att benen skulle gå av, fast jag är ju lite tjurskallig så jag fortsatte. Men jag kom bara hälften innan jag var tvungen att bryta. Fick ligga i soffan resten av kvällen och vara ynklig. Idag kan jag gå men det är i stort sett bara det. Något gick fel helt enkelt :(

Idag jobbar Fredde över och när han väl kommer hem så har han styrelsemöte. Såååå alone again.. Sen jobbar han väl över hela veckan utom onsdag men då har vi fotbollsavslutning. Det är mycket nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0