Sova

Jag fick sova till 9 idag, det var bra trevligt. Mardrömmar inatt igen, eller ja såna drömmar där man får jaga och jaga och aldrig lyckas.. :) Jag drömde om jobbet och att jag aldrig han göra klart, jag drömde även om huset jag vill ha och hur det såg ut inne. Jag kommer så klart inte sätta mig i ett renoveringsobjekt fler gånger, ingen normal människa ska göra det! Men det är ett så vackert hus :)

Igår somnade Hannes efter glassen, jag och Anton skulle se en film. Jag somnade i Antons säng och sov till Fredde kom hem. Så det blev pizza.... Jag åt faktiskt pizza med, det går med en mängd kebabsås på. På kvällen blev det brownie från Statoil. Det är sjukt gott. Allt chokladkladd mmmmm. Tänkte ut och springa i regnet nu, som Jörgen skrev, det behövs två rundor idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0