Drömmen

Huset var lika fint som jag hoppades. Dessvärre är det ju renovering. Det kan bli underbart och helt fantastiskt men det är inte värt det för mig. Det är tungt att hinna med allt ändå. Men hoppas att någon av vännerna handlar det :)

Gymmet var helt kanon, grabbarna har gjort ett bra jobb. Bra av dom att klä sig i det tajtaste dom hade med inför visningen hehe

Anton lyckades slå upp en mjuktennisboll i päronträdet och vi försökte få ner den fast jag ser den inte ens. Han har nu funderat i några timmar på hur vi ska få ner den och har kommit fram till ett säkert kort. "Mamma vi sågar ner alla grenar så är det klart sen". Ja och pappa skulle jubla.

Bakat lite idag, mamma kommer på middag när hon slutar jobba. Pappa och Fredde åker på fotboll. Go uppdelning tycker jag, glad o slippa haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0