Måndag

Det är ju så att man blir lite veckovild när man är hemma och lunkar ;) Men drog en sväng till andra familjen som börjar tunnas ut, det är snart bara nya medlemmar som jag inte ens hälsat på :( Ska snart börja jobba och det känns helt ok. Fick besked om lönen och känner mig allmänt nöjd :)

Grabbarna grus är nu feberfria och igång som vanligt, det är ledsamt med hög feber mitt i sommaren. Som tur är så pumpar AC:n på. Är även glad för att gräset i stort sett slutat växa (visst det är gult och bränt men ändå) det ger mig mindre skottskador på benen.
Idag kommer Dirty Lutta ;) med familj. Har sett fram emot detta, fick skjutas upp några gånger men nu så!

Sitter och funderar, det känns som det är dags för operation nu men åhh vågar man? Det kanske går käpprätt? Fast värre är nog svårt att få det hehe. Mja överväger det någon månad till tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0