Uteförmiddag

Fast bara för mig, jag blev inbjuden till jobbet (där dom givetvis blev besvikna över att jag kom själv). Matilda skulle sluta och så skulle dom fira att jag fyllde år för länge sedan :) Fick gofika och smaskig kladdkaka. Dessvärre sjöng dom också, jag hatar detta. Sitta still o alla stirrar på dig och sjunger för dig. Brrr. Var grymt kul att leka med Matilda igen, får bli fler dejter när hon sprättat ut bäsen. Skulle skjutsa hem henne också, hon hade fått en stor blomma som vi pakterat fint.. ehh joda.. men problemet var att hon var tvungen att ha den i knät vilket gjorde att min sikt åt höger inte existerade. Jag ber Matilda kika om det kommer några bilar, hon svarar "nej" men lägger sedan till "Fast jag är ju synskadad så jag ser 1,5 m" Ahh just det ja. Så vi körde lite på känn. Men det gick fint, hon kom hem hel :)

Vägen hem var torr, fatta hur kul det var! Öset hem o full volym ahh underbara väglag. Som tur var ingen polis, då hade jag fått lämna kortet och gråtit en skvätt.

Inatt var jag vaken i flera timmar med en liten gnällspik. Vid halv 6 gav jag upp och gick ner med honom till Fredde. Bara lämnade över och sa "Din tur" Sen gick jag upp o sov igen ;) Snäll jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0