Torsdag - den nya fredagen

Fredde jobbar sista dagen idag, innan helg alltså. Är väldigt trevligt med en dag extra ihop varje vecka. Dessvärre har han en manlig förkylning (alltså du kan jobba osv men icke under några som helst omständigheter hjälpa till hemma då du är "döende"). Hoppas den går över så fort som möjligt.

Igår var Ann-Sophie här med kids och lekte. Tiden gick galet fort tyvärr. Idag var Hilda här med kid. Tiden gick lika fort idag :) I morgon ska jag klippa mig, det är alltid trevligt.

När jag gör mat så har jag musik på och ibland kanske ett danssteg eller två. Nuförtiden är det roligare så min publik på 6 månader älskar min dans :) Det finns alltså 1 som gör det hehe. Maten idag blir lax i ugn med oregano, potatis, morötter och stekt blomkål. Spännande då jag aldrig har stekt blomkål innan..

Hannes har annan underhållning i köket med, spegelbilden i ugnsluckan. Gapar och skriker på honom o hytter med näven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0