Sovit gott

Har precis vaknat efter en soffvila. Detta kommer absolut inte hindra mig från att somna om igen om några timmar ;) Trodde jag skulle bli piggare av att sova men icke. Fast det var helt ok att testa.

Bowlade igår på kinect, jag var verkligen kass på det. Alla slog mig.. Frågesport är det jag ska hålla mig till, vann båda omgångarna.
Vi var och såg fyrverkerierna i O-hamn, Hannes var så imponerad och ville inte stanna i vagnen där man inget såg.
Kyrkklockorna här i byn slog 10 min för tidigt, hehe blev rätt fundersam. Såg grevinnan och betjänten. Jag garvar varje år, helt min humor. Annars bestod kvällen av mycket gott att äta, jag var den som var mest pigg kl 1, väldigt otippat måste jag säga.

Det blev lite rörigt det här men jag är som skrivet nyvaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0