Slö morgon

Idag valde Anton själv att vara hemma med oss. Jag tackar inte nej till det, skönt att slippa göra sig i ordning så tidigt ;) Igår sa han att han hade ont i magen o var lite blek så jag vågade inte chansa, utan han fick vara hemma. som tur va så hände inget mer. Ska en sväng till Mönsterås i eftermiddag så ut kommer jag i alla fall.

Sov ensam inatt, eller ja, jag har ju minijonsson hos mig. Jag minns inte när jag hämtar honom utan helt plötsligt så ligger han bara där. Så även i morse, undra när han vaknade`? Och har jag lagt honom i hans säng någon gång inatt? Måste ta tag i det där så han inte tror att vi kan breda ut oss såhär jämt.

Lunch nu, Anton beställde korv o makaroner. Dumt att försöka sig på något annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0