Pang pang

Fredde har tagit över tv:n idag. Spelar pang pang över nätet. Nåja han har bara 40 nivåer att ta igen. Sååå jag sitter vid FB och tummar lite på Civ.. men om jag väl börjar spela så kan jag inte sluta.

Bilen lever, verkar fortsätta göra det också. Jag testkörde den till Oskarshamn idag, det gick finfint. Men stoppklossarna som inte kör i styrfart kan man ju knuffa på lite. Något man kan vara 110% säker på är att farbror blå inte kollar några hastigheter i detta vädret så det är bara att dra på :)

Hannes o jag var o badade, det är en riktig lite livsnjutare det där. Ligger på rygg i vattnet och håller i fossingarna o bara ler.

Anton han har lärt sig mycket av pappa, dessvärre inga positiva saker. Han tittade ut genom fönstret häromdagen o sa "helvete vad det snöar!" När han slog sig: "satan vad ont det gjorde" Joda.. pappa upp i dagen. Sen såg han en video med pitbull. Tjejerna där har liksom nästan inga kläder på sig, "wow vad fina kläder dom har". Mmm just det.. Låter liiiite som Fredde. Han är starkt misstänkt.

Dirty dancing går ikväll, jag lär inte ens få se en sekund av den då vi såg (den ena av oss kände sig tvingad) den nyss. Men ni andra som har fru/sambo/annan motsvarighet och vill ligga så är det ju ett tips. Kvinnlig porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0