My hero

Igår var jag på jobbet, egentligen var vi för föräldragrupp, vägning o mätning men jag kan liksom inte gå förbi jobbet när jag har tid :) Karl var där med sitt jätteleende och bamsekram, alltid glad och trevlig. Tycker banne mig han ska ge upp strålningen och börja hos oss. Han är för kul för att låsas in :) Hannes visade upp sin bästa sida och charmade på. Och jag var då som en zombie efter en vakennatt till. Men jag funderade lite över tänderna på grabben, det verkar vara fler på gång och jag har testat att smörja med Panodil men tog tag i det och gav han en riktig dos. Grabben sov i 5 timmar inatt. Ahhh underbart. Då vet jag var det är för jox han håller på me och att det går över. Så Panodil - My hero!!

Idag har det snöat lite, eller lite.. vet inte det vräker ner. Skulle ha varit ute och lekt men det gick inte att se framför sig. I morgon ska vi åka och bada om vi kommer dit vill säga. Vill hinna med lite korvgrillning i snön om det vill sig väl.. Men dom stora grabbarna ska på bandy så vi får väl se om det hinns med. Idag åkte julen ner också, har ju plockat ihop sakerna men inte packat ner dom förrens nu, det är ju så satans tråkigt att tråckla ner skiten så det får plats och inte ska gå sönder på ett år. Stjärnorna får väl leva vidare några dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0