Mätt

Tacos is the shit today. Ahh är så galet mätt. Resten av kvällen blir i soffan och dricka massa vatten ;) Fick Dirty dancing av Fredde (igen) men denna gång på blu-ray. Nu ska vi bara se om han kan tänkas se den någon dag me.. Hannes har tagit flaska idag, tack gode gud.. Kanske jag kan få sova mer än 30 minuter åt gången. Han har gått och blivit 6 månader med grabben, kan inte förstå att det är så länge sedan han kom. När vi var och såg på raketerna i o-hamn funderade Anton lite: "Du pappa, jag tror det är någon som sitter i himlen och pangar". Idag var han på bettet med drickan till maten. "När jag blir stor och heter pappa ska jag också dricka öl!" Får hoppas det dröjer så länge men om han tar efter mamma o pappa så ligger vi taskigt till. Fredde tvingade i mig flytande hostmedicin igår, jag höll på att spy rakt ut. Förstår varför Anton tvekar.. Det borde ju gå att få mildare smak på skiten. Jag gillar tabletter mot hosta istället. Grymt effektivt och ingen smak! Tycker vi varit förkylda sedan början på december, är relativt tråkigt kan ju tilläggas. Igår var jag själv på kvällen med dom små, Fredde hade sin andra dejt denna vecka han ligger i ;) Fick en i säng kl 22 och den andra strax därefter för att sedan vakna 10 min senare. När Fredde kom hem behagade han somna ordentligt den lilla grisen. Men jag satt och spelade Civ hela kvällen med Hannes i famnen så det funkade det också. Civ är ett gift, det är farligt då tiden springer iväg. Men vill man ha mig vaken så fungerar det utmärkt. Nu ska jag mysa med mina två småttingar innan dom somnar. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0