Life goes on

Yes så är det, allt bara fortsätter jag har ingen makt att stanna något :) Just nu står jag och svär på kycklingen som vägrar tina. Apstjärtsmicro.

Måste ringa doktorn så fort jag kan, måste ringa jobbet, måste ringa Ica. ja det är mest måsten men idag blir det inget ringande. Båda huliganerna är på prathumör så sitta ifred är helt uteslutet. Hannes tänder trilskas igen så sova är inte heller att fundera på. Däremot har han börjat äta mer, tar en hel portion gröt helt plötsligt. Han är annars liten i maten, om jag nu jämför med Anton.

Fredde har även lyckats med att smitta ner alla andra i familjen. Vi tackar för detta, jag är förbjuden att klaga då män har det mycket värre.

Hannes har blivit väldigt rörlig i sin gåstol. Han springer och "hoppar" över trösklarna så nu är det jaga som gäller. Har glömt bort det här, inte undra på att man bränner maten :)

Till kvällen blir det någon liter te och filt, det är i allafall min förhoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0