Helgen

Helgen har varit fin, nästan hela i alla fall. Vi var o simmade med grabbarna. Sen var det innebandy och igår grillade vi ute i snön och sedan dansades julen ut på kyrkbacken. Anton har åkt skidor, han är en hejjare på det. Fick tvätta alla ytterkläder efter grillningen man luktar ju as. Kalle hade varit o skottat uppfarten vilket var gott då fredde slet av snöret till snöslungan. Bilfan tjurar så vi får se vad som händer. Jag skulle klippt mig idag men får vänta till fredag istället. Om nu bilen lever då.

Idag åker adventsstjärnorna ner och jag ska försöka få vårkänslor, ehh nja inte md den snön som faller ;) Jag gillar snön, helst när jag är inomhus och tittar på den hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0