Glossy

Fick min glossybox igår, jag har längtat! Favoriten denna gång var ett rosa lip balm. Är iofs det enda jag testat än så länge :)

Status än så länge idag: 3/3 har ätit frukost. 1/3 är omklädd. Vi har en go flow på morgonen, lugnt o sansat.

Såg lite på hockey igår, lyckades somna eftersom det var sååå intressant. Logiskt så borde det inte vara något segt idag på tv.. Saknar Greys lite..

Har beställt lite nytt till huset, en del kommer om några dagar så jag får lite vårfint. Ska bli skönt att ändra om lite.

Anton blev lite trött på Hannes igår, "Men mamma han åker ju bara omkring o säger pappa, säg till honom det är ju jobbigt" Ja han är ju lite tjatig med det ibland. Mamma säger han bara när han vill komma upp eller om det är såå synd om honom.
Något han gillar är att pussas, han nyper tag i mina kinder och slemmar sig fram i ansiktet. Hur sött som helst när man är 7 månader ;) Senare i livet - inte så där hett..

Inga större händelser idag, men vädret börjar bli bättre så man kan ta lite promenader eller vad sägs?? ;)

Kommentarer
Postat av: linda

Ja!! Kan du ut och rasta mig snart! Saknar!!

Svar: Alltid! När som :)
Christin

2013-01-30 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0