Renovering

Jag fick "ärva" lite utemöbler som sett sina bästa dagar. Dom är nu slipade och påbörjade målning igår, ser perfekta ut. Detta är sånt jag gillar göra. Det finns tyvärr för lite tid för att göra allt man gillar :(

Igår handlade jag lite nya kläder, skor och kläder till barnen, växter och nån mer present ;)

Mia och jag hade löpträning för någon dag sedan, efter det gav min höft med sig. Jag kunde knappt gå. Vad är det för fel på mig?? Det är ju inte som att jag tränar hårt eller så utan bara normalt. Blir så irriterad när jag gillar att springa och gärna fortsätter med det. Ikväll ska jag testa igen. Jag har ju en tub smärtstillande hemma så det är bara att go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0