oh dear

Blev löpträning igår då det påpekades för mig att det var länge sedan :p Gick fint, körde intervallträning som Marcus tyckte var bra. Han ska få för det.. Jag höll på att stryka med :)

Igår började jag och pappa måla det sista på huset, på en ställning. Det såg inte så högt ut och ställningen verkade stabil..... tills man kom upp på den vill säga. Jag kom upp till andra avsatsen och kunde då måla typ 1 tredjedel av vad som skulle målas. Där sitter jag, håller i mig krampaktigt och gråter och pappa står överst även på en trappstege då ställningen inte räckte, och garvar. Jäkla fasoner. Jag var ju så nära döden.. Trodde jag fick en hjärtattack med men det var nog bara kramp efter att ha hållit i mig ;)
Idag fortsatte denna fina tillställning och jag har fortfarande inte vant mig som dom säger man ska. Men nu är skiten nertagen och ska skickas iväg ikväll. YES!

Nu till matlagningen, gör något snabbt. Förstår inte hur folk vill stå och göra massa gojja när det är så här varmt ute??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0