Gudomliga vinet

I lördags var jag i vinflaskan.. kändes nästan så bokstavligt talat. Blev riktigt yr och flamsig :) Hade "förfest" hos oss då vi bodde närmast ;) Fick med Helander o fru, Johan C, Dea, Marcus o Emmelie var här med. Det gick fort att få i sig flaskan och när vi kom till festen så blev jag bjuden på mer gott att dricka. Hade roliga konversationer som urartade rätt fort. Allt var på topp och jag likaså. Fantastisk kväll och jag somnade väääldigt gott i soffan!

Denna vecka jobbar Fredde igen, vilket ledde till rutiner ;) Det vill säga att jag gör det mesta och han kommer hem o sätter sig till dukat bord. Idag kom grannarna över med bullar och skulle inspektera Antons bil som dom missat ;) Blev lite stopp i gräsklippningen men jag hann klippa klart innan regnet.
Jag bakar just nu chokladkolasnittar. Jag får tydligen inte mer godis hemköpt så då löser jag det såhär hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0