Lungbyte?

Behöver just nu ett par nya lungor.. Hade en fin idé (verkade så just då) att jag skulle börja springa idag. Gick suveränt i början, blev inte seg i benen alls trots asfalt. På tillbakavägen började jag få blodsmak och kunde inte ta djupa andetag. Haha gutt om jag hade dalat utanför kyrkan ;) Det jag kom fram till var att det inte alls var en bra idé utan att jag får vänta några grader. Detta måste vara åldern, förr kunde jag springa i några plusgrader utan att halvdö och även fotbollsträning mitt i vintern.. Men dt positiva är att jag faktiskt kom ut och hade väldigt bra musik i öronen :) Man ska alltid se det positiva i allt säger dom. Nu ska jag tillbringa kvällen med att hosta, men med tanke på det positiva: träning för magmusklerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0