Fake it!

Känner mig inte pigg, har värk i höfterna (borde kanske kolla upp det snart) som gör att jag inte kan röra mig normalt och är så trött att jag kan somna stående. Varför vet jag inte.. MEN så händer det, när man möter folk som säger "gud va pigg du är" eller "va fräsch du är".. Ironi? nej inte ens det utan dom är ärliga! Jag har det bästa pokerfejset ever ;)

Hannes lugg har blivit klippt för några månader sedan, nu hängde den cirka 3 cm ner för ögonen.. Har länge försökt hitta ett tillfälle då jag får gå på med saxen men han är inte så medgörlig.. Så idag gav jag upp, tog en tofs i näven och klippte så fort jag var kapabel till. Detta slutade i en rejält kort pottfrisyr, stackars liten :) Men det kommer ta en stund innan han behöver klippas igen hehe

Just nu försöker han öppna barnsäkra ehum skåp, vilket kommer resultera i klämda fingrar men jag kanske ska ta vara på Karls teori om "Learning by doing". Vi får se om det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0