Valborg

I år körde vi den alternativa vägen igen.. Gräddhyllan. Är bäst helt enkelt.
Blev en rätt stor samling med galningar :) Härliga vänner och småttingarna höll sams o var urgulliga. Anton fick spela boll med Peder och Dea, men som vi sa.. Vi har bara hört att Dea ska kunna spela, det har aldrig synts ;)
Thomas undrade om ingen hade tipsat mig om LCHF, han tyckte mina kompisar var elaka som inte sagt till mig att jag var lite rund.. Vi var ändå överens om att ingen av oss skulle ha bikini i sommar hehe

Anton höll sig vaken länge och idag har han sovit till 9. Rekord på jag vet inte när.. Han vaknade med en större pussmun än vanligt, han har en tendens att dunka i huvudet i golvet mer än vanligt. Vi kunde ha klippkort hos tandläkaren :)
 
Fint väder idag, får bli lite tid utomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0