Trött idag

1,05 m Jonsson är trött idag, det tog på krafterna med fotbollsträning. Gick något bättre denna gången, han hade bara några fikapauser och en kissepaus. Nu ligger han utslagen i soffan.

Det är ju långledigt här hemma, det är godis! Blir nog inte så värst mycket gjort utan vi (läs jag) försöker njuta och inte göra sådär mycket. Nästa vecka jobbar jag väldigt olika tider men fredagen är ledig :) Tisdagen ska jag klippa och färga håret. Ahh så skönt det ska bli! Fick avboka sist då vi hade extralångt möte på jobbet. Det är typiskt att det ska drabba mina uppbokade dagar, det händer liksom sällan att jag gör något mitt i veckan.

Idag är det vad man skulle kunna kalla ostadigt väder. Jag hämtade tvätten från maskinen, tittade ut genom fönstret och det var strålande sol och blå himmel. Gick ut och skulle precis hänga upp tvätten då det började ösregna. 10 minuter senare hänger tvätten ute i gassande sol.. Mäktigt!

Sen till mitt udda intresse, BB.. Alltså det är så dåligt så det är synd om dom som producerar det men ändå måste jag ju kolla. Denna fruktansvärda Marcello som är nykläckt 20-åring typ tror att han är så snygg o smart. Gode tid, ljusår från vad man vill ta i med tång! Skitunge från Stockholm. Sen den korkade Annica som springer efter detta drägg.. Nu ska man ju inte vara för hård mot henne då jag också har löpt ett par 100 m för liknande idioter ;) alla gör vi våra misstag. Men att tro att man älskar någon efter 3 månader instängda utan andra att prata med är lite väl naivt. Och om denna kille då måste vara otrogen under denna korta tid, ja då är det väl dags att kasta in handduken. Jag håller fortfarande hårt på att säga "jag älskar dig" det gör man bara om man verkligen känner det. Måste man säga det för att få ligga så är det för dåligt ställt helt enkelt ;)
Sen borde Hanna ta på sig kläder, henne betalbröst är inte så där nice att se på..

Ahh färdiggnällt för idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0