Sweden

Ja, vi vann ju. Jag sov igenom till röstningen så det var ju lite tråkigt men helt förväntat.

Idag är jag seg, det blir en sån dag känner jag. Men som tur är så blir det sol och mat hos mamma :) Nästa vecka jobbar jag 4 dagar, sen är det upp till mig hur jag vill göra. Jag kan gå hem när som helst. Eller, ja så klart hade jag kunnat det nu med men min underbara vikarie kommer nästa vecka.

Igår tog pappsen bort ett getingbo här hemma, jag fick inte för jag var för fet för att orka springa. Tack pappa för dom värmande orden :) Sist jag skulle ta ner ett bo, det var iofs 4 ggr större, så stack dom jävlarna mig i halsen så jag fick tillbringa natten med Haidar. Jag är nu förbjuden av honom att göra liknande. Det är nog hans sätt att säga att en natt med mig räckte ;)

I övrigt så längtar jag efter en utekväll, det är alltid så när man inte kan. All musik låter fantastisk och vin har aldrig luktat godare. Men jag väntar, jag har fått vänta längre på annat..

Det är lustigt hur alla kapitel i ens livsbok avslutas så olika, det blir sällan som man räknade med. Det är så klart spännande att aldrig veta hur det ska bli men jag är ju av den nyfikna sorten så jag vill helst veta vad jag ska vänta mig. Vet att jag inte kan påverka utgången men jisses så skönt det vore att få svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0