Snurrig

Jag är helt galet snurrig. Idag är egentligen min sista officiella dag på jobbet (yey?) Jag skulle jobba hela dagen och åka hem 20 över 4. Vid kvart över så påminner Lisen mig om att jag ska göra i ordning skrivbordet till min vikarie. Jisses hade helt glömt att jag inte ska vara där egentligen. Faan fick kasta bort saker och göra det så bra det gick. Pinsamt, men har glömt mitt närminne. Men nu är hjärnan ledigt till tisdag, så jag kanske hittar mitt minne tills dess :)

På måndag åker Fredde o lillkillen iväg, jag blir helt ensam hela dagen. Vad göra? Hoppas på sol så jag kan somna gott i solsängen. Vid regn kan jag alltid ta soffan ;) Storslagna planer jag har!

Idag hade vi HLR på schemat. Det är kul, eller ja kul och kul men man får ju hångla lite ;) Jag fick stå över för jag var för fet eller otymplig. Det haglar komplimanger just nu.. Men Lisa underlättade dagen, hon fick se mig utan kläder och tyckte inte alls jag var fet mer än om magen, tilläggas bör att hon såg mig förra gången också. Men jag hade gärna bytt med Lisa, hon är en rödhårig barbie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0