Det är över

Nu MÅSTE det vara slut med utbildningar, jag hinner inte gå på fler i alla fall ;) Sen kan man tycka det är slöseri med resurser då jag ändå inte ska jobba på så länge.

Jag har åkt med grabbarna grus ett par dagar, introducerade dom till Scooters fantastiska "singel". Robban var knäckt efter 2 dagar.. Låten är 80 min lång! "Och så låter den likadant hela tiden?" Ähh dom har ingen smak när det kommer till musik ;) 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough

Now you're just somebody that I used to know..

Kommentarer
Postat av: Mia

Karlar säger ja! Ton döva måste de vara som inte hör att den ändra sig.. Jag lyssnar på den varje dag och har ännu inte tröttnat!! ;-)

2012-05-16 @ 15:02:47
URL: http://Www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0