Dagen efter festen

När jag hämtade tidningen i 15+ nyss så luktade det sommarnatt ute, ni vet den där känslan när man varit på fest utomhus och ska hem, när man varit ute hela natten och eventuellt rullat runt i gräset. Den doften som finns på morgonkvisten när man lite lullig går hemåt är oslagbar! Ahhh bara att njuta och drömma sig tillbaka ;)

Idag är det heldag på jobbet, igår var jag "ledig" och vi var i Västervik. Träffade en av barnmorskorna som var med vid Antons förlossning, den som var med i slutet och satte armbågen i magen på mig. DET glömmer man inte.. Henne glömde jag inte. Hon var även den mest rutinerade och som var jävligt rätt fram med kommentarer som gjorde att jag slutade tycka synd om mig själv och fick lite ork. En helt underbar människa!

Sist sa jag att jag skulle adoptera om Anton skulle få syskon. Mja nu är det lite sent att tänka på det. Ingen återvändo nu inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0