Bara jag som undrar?

Funderar, varför ska allt någon prata med en när man blåser håret? Eller borstar tänderna? Lite irriterande ;)

Antonstackarn har fått se för mycket BB, han krävde samling i soffan idag och skulle läsa upp något ;) Stackars barn..

Marknad idag, jag följde faktiskt med så nu är jag trött haha. Anton ville inte ha godis utan jordgubbar.. Han är en märklig liten man, han ville inte ha någon ballong heller men däremot en pangpangare som är lika lång som honom :) Skönt att den lät så lite (ironi).. Tog en sväng in på Nilssons och handlade gofika som ska intas i solen, ahh en slödag ska det nog bli. Fast jag har massa projekt jag skulle vilja göra,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0