Topp idag

Ibland har man tur. Jag har förberett lite statistik som jag trodde skulle behövas inom snar framtid. Mycket riktigt, idag fick jag i uppdrag att göra det. Så nästan allt jobb är klart ska bara göra lite diagram och så :) Det är gott när det går bra.

Underbara Linda har bakat med nutella åt mig, kan man va snällare? Det kommer sitta gott i magen ikväll!

Igår satt jag och spelade Civ hela kvällen Anton sov o Fredde tränade/såg på tv. Jag kunde inte sluta, det är så farligt att börja. Som knark kan tänkas.

I morgon är det möte och jag ska sluta tidigare, hela 10 minuter :D Sen är det härliga fredag! Denna vecka gick rätt fort förutom idag då vi höll på att gäspa sönder gommarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0