Slutet

Joda den överlevde, jag blev allmänt le bara. Men den låter fortfarande. Igår var vi o kikade på en ny men jag tycker inte om personalen på Elgiganten, vi tog Björn istället. Han är bättre än personalen. :) Allvetaren tog fram ett praktexemplar till oss men det var sista exet och den hade stått framme gud vet hur länge. Tror ni dom sänker priset då? nee fullpris för något som nån annan har kladdat på och som redan är använt oviss tid. Mina principer sa nej. Fredde blev sur på mig.. Så nu får vi leta annat. I en annan affär ska tilläggas. "Just DEN kan jag inte sänka fast den har varit framme" My ass att du kan.. Rövragg.
Jakten fortsätter.

Vägen hem var intressant, grymt väder. Passerade 2 bilar som kört av, säkert fler men vi såg dom inte.. Vi såg inte heller vart vi var så det var också rätt intressant. Men hem kom vi som tur va. Hade så klart inte åkt bara för att köpa en dator, då hade vi väntat. Men vi hade varit på begravning och passerade ju affärerna så vi passade på.

Nehe ta tag i livet som det heter, jag ska försöka i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0