Ny och fin

Ny dator, jag är så lycklig att slippa Vista. Jag hatade Vista från dag 1. Nu är det borta :) I morgon kväll ska jag spela Civ hela kvällen då den lille somnat och Fredde tränar. Jepp ny sorts avslappning.

Hatte hade slut på pommes, är det möjligt för en pizzeria? Jag tog en kebabrulle istället, jag är inte svår så.. Gott är det hur eller hur.

Igår flippade stackars bergvärmen och släckte halva huset, är det kallt ute eller? ;) Vi kanske hade något för många saker igång samtidigt.. må va hänt. Allt funkar i alla fall igen annars hade det blivit kallt om rumpan.

Ikväll blir det ingen massage, men hoppas på senare i veckan. Jag har abstinens. Var sist i november. Stackars min nacke. Lär kännas när hon får börja om med min lea kropp.

Nu är det kebabdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0