Fin dag idag

Jag lever på hoppet, det blir nog en fin dag idag. Igår var jag sjukt trött och hade inte ätit när jag skulle så våran trevliga middag vi skulle käka blev en snabbis på McDonalds. Fredde var skitsur men jag kunde inte äta något mer än 2 pommes.. Dessvärre är jag trist att gå ut med ;) Sen såg vi Magnus Betnér, det var precis så bra som jag hoppades. Han är rå och ärlig. Det är fint. Sånt är bra hos en man haha. När han berättade om hans knarkhallucinationer i Amsterdam höll jag på att kikna.

Fredde får trösta sig med att han kan gå ut med lite roligare personer dom andra helgerna, han var med sitt jobb på hockey förra helgen och ska på Hammerfall med kompisar så jag hoppas han inte är för lee på mig.

Matilda har ritat en bild av mig och henne, den är döpt "Pamela och Plankan". Söt hon är.. och duktig på att rita haha

Vi hade full koll på bebisnamnet igår med, Etelle.. Estrella.. mm chips.. hade en total meltdown 4 personer också. Vi funderade på vad Daniel hette i efternamn. 4 personer som jobbar med google och datorn hela dagarna vad gör vi? Vi RINGER till 118 nånting. Hallå Googla någon`?? Vad tänkte vi där?

Lillkillen är hos mormor o morfar, han tjatade i 2 dagar. Så fort vi kommer dit så vänder han sig om och säger "Ni ska gå nu va? Ni får inte vara här!" Det är gott.. Det är dock mindre kul att försöka hämta honom :)

Nu blir det frallor och kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0