En tisdag, ett steg närmare helg.

Det är inte så att jag inte gillar mitt jobb, jag älskar mitt jobb. Men ibland vill inte huvudet och kroppen hänga med. Då är det bättre att dra täcket över det och sova loss ett par dagar. Nu är inte det möjligt men jag skulle nog behöva. Såg lika illa ut som jag kände mig idag så det var nog inte så najs.

Nu sitter jag utanför duschen, den lille galningen duschar. Måste hålla honom sysselsatt då pappan i huset skulle träna. Jag har inte kraft i kroppen att spela mer innebandy idag. Nu är det liksom win - win. Han får duscha och leka och jag får sitta stilla. Plus att han blir ren och luktar gott :)

Vi har en hyrläkare med ett underbart efternamn, Christensen. Hehe vore fint Christin Christensen.. Nu är vi några stycken i 30-års åldern på jobbet. 3 av oss hade lunch samtidigt idag. Det är så underbart att prata loss och fåna sig.

Nu är det sovdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0