En liten stund

På morgonen har jag en liten liten stund för mig själv, just nu t ex. Fredde sover och Anton vaknar till i sitt rum. Jag hinner då med facebook och lite bloggar. Sen kör det igång:) Igår var vi på innebandy hela familjen. Det har varit svårt innan då Anton inte riktigt velat sitta still o titta men det går bättre. Nu måste han ju bara få spela i pusen också annars är det ilsket. Så godis i första pausen då tjejerna dansade och sen spela i andra. Jag är lite kontrollfreak, jag vill att grabben ska veta att man sitter ner och tittar och att man inte står upp och hoppar eller försöker klättra över kanterna. Kanske lite för hård ibland men jag vågar liksom inte chansa på att han inte välter godisbordet eller ramlar ner för trappan om jag släpper honom lös:)

Han poängterade rätt rejält att han minsann inte hejade på dom blåa utan dom röda. Men Jåbban var ju bäst ändå. ;) Jag försökte lära honom dom andra spelarnas namn, ehh ja jag som har sånt namn och ansiktsminne.. NOT. Blev typ en femma jag kunde sen var det stopp. 

 Melodifestivalen nådde sin bottenpunkt igår, inget bidrag som man ville skulle gå vidare. Kan dom slå första programmet tro? Det som var bäst var Elektric. Alltså måste rota fram LeilaK i någon låda. Den låten håller för mig fortfarande! Party :) Fast Jessica Folcker gör ju nästan hela låten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0