Alone

Helt ensam.. Med disken och tvätten. Mm grabbarna åkte en sväng, blir väl en heldag för dom med sina invanda rutiner :) Jag orkar inte.. jag är frusen och vägrar gå ut i 20 minus.

Det är redan söndag så i morgon är det jobb igen. Jag är trött, väldigt trött men det går. Nästa vecka är roligare. Såg på melodifestivalen igår, det var nog första gången som jag fick som jag ville..Alltså dom som gick direkt vidare, inte det andra men i alla fall.

Är lite besviken också, men det var förväntat.. Jag har lärt mig av misstagen innan. Jag låter det vara och styr med mitt istället.

Som nu känner jag ett stort behov av något gott, får baka lite tror jag.


Kommentarer
Postat av: Mia

Kom hit o käka blåbärs paj ;-)

2012-02-05 @ 13:47:13
URL: http://Www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0