Man kan ju ändra sig

En sväng till lilla staden idag, skulle handla jacka med/till Fredde. Blev lite lee när killen sa att Didriksson var snygg men inte så varm.. Jag som tillhör dom mest frusna vintertid. Så han visade lite alternativ så i morgon ska jag byta in min. Han blev lite sur när jag varit otrogen med Kalmar, så han sa att "där ser du vad som händer" och sen fick jag lova att inte vara dom otrogna mer. Okeeeej då.. Surt då den första jackan var riktigt fin men jag kan inte frysa när jag ska åka pulka hela vintern.

Vi har tappat våra kanaler, Fredde sitter i telefon om det nu (han klarar sig nog inte så länge utan). Det verkar lösa sig. Då är kvällen räddad. 1, 2, 4 är liksom kanaler jag sällan ser på.. 

Det blir kebab nu för att fira min godisfria vecka, joda jag har varit duktig. Första dagen gick jag UPP 1 kg men nu har jag gått ner 2 så -1 totalt om man ska vara ärlig. 1 kg godis.. haha det är för jävligt egentligen.
Bara för att man slutade med gott så började alla baka på jobbet. Det har varit 3 tårtor, massa muffins och nu en äppelkaka..

Lyckades äta en möglig vindruva när jag stod här o skrev, den liksom gömde sig i högen.. Jag HATAR mögel, och framförallt att äta skiten. Det kan verkligen inte vara nyttigt, smakar jord.. (ja jag har även ätit jord). Nu synar jag dom noooga.

Nu ska vi muuuusa, VI SKA MUUUUUSA mamma. Han glömmer mig så fort hambujjajen kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0