Jaha ja..

Jag har varit mogen idag, jag är vuxen och skäller på andra. Fast jag skäller på ett sätt som låter lite mindre. Men jag tog plats. Jag vet att jag hade rätt! Vår goa AT-läkare fyllde år i helgen. Gissa hur mycket? Han sa själv 35 men han fyllde 27..  :) Så idag var det tårta, men jag stod över.. Fredde klagar att jag äter godis jämt så jag slutar väl med det då ;) är ju rätt så rund så låt gå för det. Dom säger ju att man går upp i vikt av choklad och trycker man i sig 200 g Marabou varje dag så får man väl stå sitt kast. Fast gott är det!

Igår ringde dom från dagis. Lillgrabben hade tuggat matta. Fast det är något bättre än asfalten :) Han blödde en del men när jag kom så hade det slutat och han hade däckat. Typiskt han att somna i ett rum fullt med barn men inte kunna sova när det är tyst o mörkt. Hans läppar var inte att leka med. Skulle ge honom isglass hemma men han kunde inte öppna munnen så mycket så den fick plats. Det var sjukt. Svullnaden la sig rätt mycket och han var fit for fight igen. Vi tog en tripp till biblioteket och hämtade hans present och lånade lite böcker. Har nu läst en och har lärt mig att astronauter har blöja på sig. Bra att läsa det för någon man pottränar! Ännu mer motiverad ;)

Surfade runt lite på youtube igår kväll och hittade tillbaka till den tiden jag såg idol, jag såg det av en anledning.. wait for it: 





Christoffer!!


Pissinspelning osv men som han ser ut.. Jisses, fast han är långhårig ;)


Ögongodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0